top of page

100+ канала в бъндъла на TSH с Rakuten TV


Мнозина от вас са забелязали логото на Rakuten TV под формата на видно разположен бутон на дистанционните управления за смарт-телевизори, продавани в Европа в последните години. Натиснете този бутон и ще бъдете пренесени в огромен свят на стрийминг съдържание. От миналия месец този свят е по-голям от всякога. Rakuten TV наскоро обяви пускането на 90 нови линейни телевизионни канала с разнообразно съдържание - от блокбъстъри до регионални новини - и всичко това - напълно безплатно.


През последното десетилетие Rakuten TV се утвърди като пионер в предлагането на видео съдържание в Европа. През 2019 г. стартира първата услуга на нашия континент, която предлага и трите големи VOD („видео при поискване“) - транзакционни (TVOD), абонаментни (SVOD) и рекламни (AVOD - позволява достъп до безплатно съдържание, поддържано от реклами). Тази безпрецедентна свобода на избор е основно предимство в предложението на Rakuten TV към потребителите в Европа.


„Днес пазарът е наситен с платено съдържание. Нашият модел предоставя алтернатива – безплатен достъп до разнообразно и качествено съдържание. С пускането на 90 безплатни линейни канала на нашата платформа, ние отново правим пробив в потреблението на развлечения“, заявява основателят и главен изпълнителен директор на Rakuten TV Джакинто Рока (Jacinto Roca). „Целта е да позиционира Rakuten TV като европейски лидер в тази област.“


За мнозина линейното програмиране напомня за времената преди навлизането на интернет в телевизията. Рока обаче вижда разгръщането на Rakuten TV към линейни ТВ канали не като стъпка назад, а като възможност за актуализиране на класически формат. „Във време, когато развлекателният сектор преминава през безпрецедентна трансформация и навиците на потребление се променят бързо, ние революционизираме нашия бизнес модел, за да посрещнем потребителите, рекламодателите и пазарните нужди едновременно.“ С натискането на един бутон собствениците на смарт-телевизори в Европа получават достъп до 90 подбрани канала, обхващащи всичко - от новини, документални филми и лайф-стайл програми до детски забавления и музикални хитове. Всъщност, Rakuten TV отива далеч отвъд хостването на съществуващи ТВ канали. „Ние си партнираме с водещи създатели на глобално съдържание не само за включването на съществуващи канали в платформата“, разкрива Рока. „Създаваме съвместни предприятия за стартиране на чисто нови канали в сътрудничество с тях.“ Зрителите ще имат достъп до основни новинарски канали като Bloomberg, Euronews и Reuters, както и до съдържание от Vanity Fair, Vogue и Wired: партньорства, които „обещават“ да наситят платформата с изцяло ново съдържание. Rakuten TV също така създава редица свои собствени канали, обхващащи специфични жанрове като екшън, драма, регионални формати, инвестира и в създаване на оригинално и ексклузивно съдържание.


Класически формат, нов подход - инвестирайки сериозно в AVOD, Rakuten TV се диверсифицира в силно конкурентна среда. Вече в 90 милиона домакинства и 43 държави, Rakuten TV тепърва ще инвестира в своето развитие. „Нашата философия от създаването на компанията е да правим непрекъснати иновации в развлекателната индустрия“, казва Рока. „Това е основна стъпка към растежа на нашето уникално бизнес предложение, да предложим широка гама от достъпно съдържание за всеки вкус.“

Не се колебайте да се свържете с нас, за да ви предоставим допълнителна информация за възможностите за реклама в Rakuten TV. Повече за Rakuten TV - тук.

197 views0 comments

Recent Posts

See All

The Sales House is hiring!

Сейлс Хаус е компания, специализирана в продажбата на рекламното време на редица водещи международни медийни групи като Discovery, Viacom, WarnerMedia, Rakuten, както и на български телевизии и уеб пл

bottom of page